Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A K&H Bank és az informatika

[hidepost=0]A történet úgy kezdődött, hogy pár hete gyűlést tartott a Turul Cipő Kft. vezetősége, és közölték velünk, hogy a cég az OTP Bank helyett ezentúl a K&H Banknál intézi pénzügyeit. Ebből kifolyólag az eddig készpénzben megkapott fizetésünket egy-egy K&H-s bankszámlára fogjuk kapni, ezért mindenkinek csináltattak egy új bankszámlát. Múlt hét pénteken megjött a kártya, ezért írtam egy e-mailt a banknak, hogy Linux operációs rendszerről Opera böngészővel használható-e az e-bank rendszererük.  Ma jött meg a válaszlevél. Linux alól még használható a rendszer, de nem a spéci kártyaolvasóval, hanem SMS igazolással (ami ugye nem ingyenes). Operával nem használható. Ami kiakasztott, az a következő mondat volt:

Linux operációs rendszerrel is használható az e-bank szolgáltatás SMS azono-
sítással Mozzila böngésző segítségével.

Basszus. Tíz éves kishúgom nem hívja Mozzilának a Firefoxot. Ráadásul két „z” , egy „l”? Ahogy beírtam ide, még a helyesírás-ellenőrző is aláhúzta, és felajánlotta a helyes változatot… Most reménykedhetek, hogy nem olyasvalaki válaszolt, akinek köze van a banki rendszerek fejlesztéséhez, mert akkor esélyes, hogy nem ez a legbiztonságosabb elektronikus banki rendszer… 😛 [/hidepost]

4 hozzászólás “A K&H Bank és az informatika” bejegyzéshez

  1. Kedves Zsolt!

    A fenti bejegyzéseddel van egy kis gond…
    Én K&H-s ügyfélként a következőt gondolom:
    nyilván a firefox neve el volt írva..de nem is ez itt a lényeg…az SMS azonosításnak nincs külön díja csak azért mert regisztrációs kódot küld a bank a mobiltelefonodra. Ez egy ingyenes szolgáltatás, az SMS, ami a belépésre szolgál, díjmentes.

    Az elektronikus rendszerrel pedig semmi gond, szerintem nem vagy elég körültekintő.

  2. Kedves „Hozzáértő”!

    Elképzelhető, hogy a K&H elektronikus banki szolgáltatás SMS-e ingyenes (bár ezt nem olvasta, sehol a honlapjukon…) viszont ha én a számítógépem előtt pl. át szeretnék utalni, akkor nem tehetném meg rögtön, hanem várni kellene az SMS-re, hogy be tudjak lépni. Ezzel nem lenne gond, ha időben kiküldenék az SMS-t, csakhogy az utóbbi két hónapban 4-6 órával a tranzakciók után kapta meg a cégnél szinte mindenki… (Van aki még most sem kapott SMS-t a banktól, pedig a 10 Ft-okat szorgalmasan vonják…)

    Nem megbízható. Az OTP-nél udvariatlanok, sokat kell sorban állni, de legalább minden működik (és láthatóan értik is a dolgukat).

  3. Hogy lehet, hogy én a mai napig mindig akkor lépek be, amikor akarok (legyen az este 10 vagy reggel 9). Az SMS rögtön megérkezik, és azt teszek a számlámmal, amit csak akarok. Sőt, ha amikor bementem az ügyintézőhöz, hogy segítséget kérjek, mert pl. nem volt jó a netem, ott is rögtön be tudtunk lépni. Ez rejtély… És mégegyszer mondom: a reges SMS-nek nincs díja, a másik szolgáltatás, amiről beszélsz, az meg a mobilinfo szolgáltatás (bizonyos számlán végzett, ügyfél által kért tranzakciókról küld a bank sms-t), amit e-bankon keresztül úgy módosítasz, ahogy akarsz…a két dolog teljesen más…De szerintem hagyjuk is…volt amikor azért nem kerültem sorra időben, mert mire az előttem lévővel ezt meg tudták értetni, kb fél órába telt…

Vélemény, hozzászólás?