Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Netmentesen 2

Tegnap délután felhívott Patrik öcsém, hogy nincs internet. Újraindíttattam vele a routert, de ez sem oldotta meg a problémát. Mint később kiderült, az egész utcában nincs se telefon, se internet, se kábel-tv.

Mikor hazaértem felhívtam az Invitelt (1445), hogy mégis mi a gond, de ők nem tudtak semmilyen problémáról, azt mondták, hogy majd utánanéznek, a telefonszámom is elkérték, hogy majd értesítenek. Este 6 körül már kezdtem rájönni, hogy ebből nem mostanában lesz újra internet, úgyhogy megint felhívtam őket, a szokásos „tájékoztatjuk, hogy hívása vezetékes telefonról ingyenes” és egyéb a szokásos várakoztatás után az ügyintéző rámért a hálózatra, és tényleg a „modem nem tartja a vonalat”.  (A telefonban tárcsahang sem volt.) Megemlítettem, hogy a szomszéd utcában földmunkák folynak, árkot ásnak, hátha ott vágtak el egy vezetéket, azt a választ kaptam, hogy 72 órán belül megjavítják…

 

Reggel munkába menet a Széchenyi és a Dobó utca kereszteződésénél észrevettem a hibát:

Még egyszer felhívtam az Invitelt, megadtam a szakadás pontos címét, azt mondták, hogy ma délelőtt még dolgoznak, és megpróbálják még ma megcsinálni.

Hazafelé jövet látom, hogy két szerelő javítja a kábelt. Csináltam pár képet, majd hazajöttem, és alig három és fél óra múlva, azaz a hiba bejelentésétől számítva 21 órával újra van internet! 🙂

Ja, azóta még nem hívtak vissza…

Vélemény, hozzászólás?