Mint azt már korábban leírtam, az OTP Banktól kapott számlakivonat szerint a már másfél hónapja megszüntetett számlámon 83 Ft tartozásom volt. Még aznap írtam az otpbank.hu-n egy üzenetet a banknak, hogy mégis most mi van; azt válaszolták, hogy „a bejelentését nyilvántartásba vettük”.
Ma mivel úgyis mentem a bankba pénzt felvenni, vittem a számlakivonatot is, hogy befizetem azt a 83 Ft-ot, örüljenek neki. Alig 10 perc várakozás után, miután a banki dolgozók megbeszélték a biztonsági őrrel, hogy Janikáék hanyadikán is voltak látogatóba, sorra kerültem. Mondtam hogy kifizetem a tartozást, de erre közölték, hogy az már tegnap be lett fizetve, ne is törődjek vele, valami SMS-ekből adódott, de elintézték. (Nem volt semmilyen SMS szolgáltatás beállítva.) Azért megkérdeztem még egyszer, hogy akkor most már tényleg megszűnt-e a számlám, és igen. Hátha tényleg.
Na, meg itt a K&H is.
[hidepost=0]Elvileg be van állítva, hogyha pénzmozgás van a számlán, SMS-t kapok róla. Ma utalták a fizetést, valamikor délelőtt, de SMS nem jött. Délben azért elmentem felvenni, mert úgy hallottam, hogy már rajta a pénz, csak senki nem kapott róla SMS-t… Aztán három előtt pár perccel jött egy SMS, hogy készpénzfelvétel az OTP automatából, alig három órával az esemény után. Itthon meg négy után jött az átutalásról. Ez meg hat órát késett. 😉
Már egy hónapja vártam egy utalást a Google-től, (átutal a Google pár forintot, aztán a honlapon beírom az összeget, ezzel igazolom, hogy enyém a számla) . Amikor legutóbb a K&H-ban voltam, még külön meg is kérdeztem, hogy bármekkora összegű utalásról kapok-e értesítőt, azt válaszolták, hogy igen. Na erről nem kaptam… Ez onnan derült ki, hogy ma jött meg a számlakivonat, és azon viszont rajta volt, pont egy hónapja utaltak rá Írországból, majdnem háromszáz forintot. 🙂
[/hidepost]
A jó hír az, hogy hiánytalanul visszafizették a múltkori levonásokat, még a nyolc forintnyi kamatot is.
Szia Zsolti!
Örülök neki, hogy hiánytalanul visszafizették a levonásokat. Ezek után úgy érzem, hogy az előző hozzászólások közül szerkesztést érdemel a K&H-s, illetve idézet szerint az én közleményem, miszerint a számlavezetés költségmentes. Arról, hogy az sms értesítés hogyan működik, nem tehetek, gondolom valami informatikai gond adódott… Reméljük legközelebb már ez is rendben lesz!
Köszönöm a szerkesztést és, hogy lehet veled érdemben tárgyalni azokról a dolgokról amikről múltkor beszéltünk!
Üdv: Tibi
Az informatika rendszerekkel néha lehetnek gondok, nem csak a KH-nál, bárhol. Gondolom, leírtad azt az egyszeri esetet, amikor ez előfordult. Kíváncsi lennék, ennyi csalódottság után, mégis miért vagy a KH-nál? Gondolom a jó számlavezetési díj végett…
Rosszul gondolod. A cégnél választást ajánlottak. Aki akarja, annak számlája lesz a K&H-nál. Aki meg nem, az felmondhat. 😉
De kedves Zsolt!
Valószínűleg egy munkavállalói juttatáscsomagról beszélünk…amelyet a cég kötöthetett a bankkal. Így a munkavállalók szinte ingyen vezethetnek számlát, amihez kedvezményes további szolgáltatások kapcsolódnak. A bank az elsők között van a magyar piacon, szerintem nem véletlenül…ne félj, nem lesz nagy bajod attól, hogy ennél a banknál vezeted a számládat…különben is, minden embernek jogában áll más bankoknál is számlát vezetni…miért nem nyitsz egy másik számlát is, valahol máshol? Nem hinném, hogy a cég tiltaná….