Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

GLS futár

Már régóta terveztem, hogy lecserélem a kis 19″-os monitoromat egy nagyobbra, és az idei Black Friday alkalmából a Telekom webshopjában találtam is egy megfelelő TV-t a célra. Megrendeltem pár napja, megtörtént a telefonos egyeztetés, majd tegnap délután már meg is jelent a számla a webes felületen. Mivel már korábban is volt rendelésem a Telekomtól, volt egy olyan sejtésem, hogy nemigen fognak előre értesíteni a csomag várható érkezéséről, a GLS-től meg a legutóbb is akkor hívtak fel, amikor a futár már a ház előtt volt, szóval felvettem a kapcsolatot a Telekom ügyfélszolgálatával, hogy megérdeklődjem a csomagszámot, és ebből a csomagkövető segítségével kideríthessem, hogy mikorra kell szabadságot kivennem (mert a csomagot csak és kizárólag személyesen lehet átvenni).

Az ügyfélszolgálatos hölgy közölte, hogy még nincs csomag, a rendelés elbírálás alatt áll, de ne aggódjak, 30 napon belül megkapom. Ezzel sokra nem mentem, de azért azt még megkérdeztem, hogy a feladásról kapok-e értesítést, vagy időnként érdeklődjek én, az volt a válasz, hogy én érdeklődjek.

Másnap, azaz ma délelőtt 10:12-kor jött egy SMS, hogy átadták a csomagom a futárszolgálatnak. Nézem a csomagkövetőt: tegnap, 16:02-kor kapta meg a GLS a csomagot (alig 4 órával azelőtt, hogy az ügyfélszolgálat szerint még elbírálás alatt volt a rendelés), és a várható kiszállítás ma 11:00-14:00-ig. Azt gondolná az ember, hogy egy telekommunikációs cégnél gördülékenyebb a kommunikáció, de hát ez van, örültem, hogy jött értesítés, mégha kicsit megkésve is.

Gyorsan elkéredzkedtem, öszepakoltam, és a szakadó eső és a szembeszél ellenére 11:02-re hazaértem. (Útközben – már Ványán – láttam is a futárt a főutca szélén parkolni.)

Vártam, vártam, egy órától már az ablak előtt, de kettőig nem érkezett meg. Nézem a csomagkövetőt: a „GLS jármuben, kiszállítás alatt” státusz „Nincs kiszállítva címzett nem található”-ra változott. Hívtam a GLS ügyfélszolgálatot, hogy ez miért van: a válasz az volt, hogy a futár fél órája volt a címemen, de nem talált otthon. Mondtam, hogy ez érdekes, mert egy órája itt vagyok az ablak előtt, csak feltűnt volna a gépjármű. Erre az ügyintéző felhívta a futárt, és kiderült, hogy nem is volt itt, hanem „megbeszéltem vele, hogy inkább holnap hozza ki a csomagot”. Miután közöltem, hogy valószínűleg emlékeznék rá, ha félórája felhívott volna a futár és megbeszéltem volna vele, hogy ne ma – amikor már úgyis itthon vagyok – hozza ki a csomagot, hanem majd holnap, megadta a futár telefonszámát.

Második hívásra sikerült is vele beszélnem, és miután hosszas rábeszélése ellenére is kitartottam amellett, hogy nem szándékozom kibiciklizni innen két kilométerre a Körösladányi-út végére, és hazahozni a TV-met az esőben, megígérte, hogy csak elhozza. És így végül 14:26-kor megkaptam a csomagom. 

(Egy korábbi Facebook bejegyzésemből importálva)

Vélemény, hozzászólás?