GLS futár

Már régóta terveztem, hogy lecserélem a kis 19″-os monitoromat egy nagyobbra, és az idei Black Friday alkalmából a Telekom webshopjában találtam is egy megfelelő TV-t a célra. Megrendeltem pár napja, megtörtént a telefonos egyeztetés, majd tegnap délután már meg is jelent a számla a webes felületen. Mivel már korábban is volt rendelésem a Telekomtól, volt egy olyan sejtésem, hogy nemigen fognak előre értesíteni a csomag várható érkezéséről, a GLS-től meg a legutóbb is akkor hívtak fel, amikor a futár már a ház előtt volt, szóval felvettem a kapcsolatot a Telekom ügyfélszolgálatával, hogy megérdeklődjem a csomagszámot, és ebből a csomagkövető segítségével kideríthessem, hogy mikorra kell szabadságot kivennem (mert a csomagot csak és kizárólag személyesen lehet átvenni).

Az ügyfélszolgálatos hölgy közölte, hogy még nincs csomag, a rendelés elbírálás alatt áll, de ne aggódjak, 30 napon belül megkapom. Ezzel sokra nem mentem, de azért azt még megkérdeztem, hogy a feladásról kapok-e értesítést, vagy időnként érdeklődjek én, az volt a válasz, hogy én érdeklődjek.

Másnap, azaz ma délelőtt 10:12-kor jött egy SMS, hogy átadták a csomagom a futárszolgálatnak. Nézem a csomagkövetőt: tegnap, 16:02-kor kapta meg a GLS a csomagot (alig 4 órával azelőtt, hogy az ügyfélszolgálat szerint még elbírálás alatt volt a rendelés), és a várható kiszállítás ma 11:00-14:00-ig. Azt gondolná az ember, hogy egy telekommunikációs cégnél gördülékenyebb a kommunikáció, de hát ez van, örültem, hogy jött értesítés, mégha kicsit megkésve is.

Gyorsan elkéredzkedtem, öszepakoltam, és a szakadó eső és a szembeszél ellenére 11:02-re hazaértem. (Útközben – már Ványán – láttam is a futárt a főutca szélén parkolni.)

Vártam, vártam, egy órától már az ablak előtt, de kettőig nem érkezett meg. Nézem a csomagkövetőt: a „GLS jármuben, kiszállítás alatt” státusz „Nincs kiszállítva címzett nem található”-ra változott. Hívtam a GLS ügyfélszolgálatot, hogy ez miért van: a válasz az volt, hogy a futár fél órája volt a címemen, de nem talált otthon. Mondtam, hogy ez érdekes, mert egy órája itt vagyok az ablak előtt, csak feltűnt volna a gépjármű. Erre az ügyintéző felhívta a futárt, és kiderült, hogy nem is volt itt, hanem „megbeszéltem vele, hogy inkább holnap hozza ki a csomagot”. Miután közöltem, hogy valószínűleg emlékeznék rá, ha félórája felhívott volna a futár és megbeszéltem volna vele, hogy ne ma – amikor már úgyis itthon vagyok – hozza ki a csomagot, hanem majd holnap, megadta a futár telefonszámát.

Második hívásra sikerült is vele beszélnem, és miután hosszas rábeszélése ellenére is kitartottam amellett, hogy nem szándékozom kibiciklizni innen két kilométerre a Körösladányi-út végére, és hazahozni a TV-met az esőben, megígérte, hogy csak elhozza. És így végül 14:26-kor megkaptam a csomagom. 

(Egy korábbi Facebook bejegyzésemből importálva)

Vélemény, hozzászólás?